Bezweken aan de druk: mijn reisweblog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ties Joosten - WaarBenJij.nu Bezweken aan de druk: mijn reisweblog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ties Joosten - WaarBenJij.nu

Bezweken aan de druk: mijn reisweblog

Door: Ties

Blijf op de hoogte en volg Ties

17 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Inmiddels leef ik uit m'n backpack en zijn al een kleine twintig keer het paspoort en alle verzekeringspapieren uitgepakt om te kijken of ze wel écht, écht, écht mee zijn. Kortom: de laatste lootjes zijn aangebroken. Over een kleine 36 uur kom ik als net-afgestudeerde aan in Turku (Finland). Van daaruit gaat de reis naar Rusland, Mongolië, China, Tibet, Vietnam, Laos, Thailand, Cambodja en Indonesië. Op diverse manieren is op mij druk uitgeoefend om rond deze reis een weblog bij te houden. Deze ben je nu aan het lezen.
De komende zes maanden zal ik met enige regelmaat iets van mij en mijn belevenissen laten horen via deze website. Je kan me in Azië dus een beetje volgen als je dat leuk vindt. Als je nog mensen weet die ik had moeten emailen, maar die ik ben vergeten: stuur de link gerust door. Ditzelfde geldt natuurlijk voor al diegenen aan wie je mijn wonderbaarlijkheden wilt laten lezen.
Goed, ik ga even kijken overal kopiën van zijn gemaakt. Tot het eerste echte reisverslag!

Groetjes,

Ties

  • 17 December 2009 - 00:23

    Thom:

    Nou ties aan mij de eer om de eerste reactie te plaatsen. Ik beloof bij deze een trouwe lezer van je weblog te worden. Vergeet in alle hectiek niet je tandenborstel mee te nemen. Veel plezier!

    Boks

  • 17 December 2009 - 08:54

    Mamma:

    Hoi Ties,

    Ik zal mijn trouwe vriendinnen jouw adres doormailen, ook aan opa. En de tandarts... Je staat in het mideelpunt van de belangstelling!
    Ik breng vannacht -als ik niet insneeuw- de cd van je broer mee!
    Heel veel plezier van één van je meest trouwe lezers, dikke kus, mamma

  • 17 December 2009 - 09:15

    Huub:

    Ja en vergeet in alle hectiek ook niet een twitter account aan te maken.

  • 17 December 2009 - 10:31

    Yvonne Meeuwissen:

    Hoi Ties,
    ik wens je alvast een fantastische reis, en vind het leuk je te gaan volgen (kan ik af en toe met Yvonne over je brainstormen!).
    Een goede vlucht, mooie (wellicht bijzondere) feestdagen en een goed begin voor 2010!
    Gr. Yvonne (sportvriendin van je moeder)

  • 17 December 2009 - 11:36

    Sietske:

    Hoi Ties!

    Echt super wat je gaat doen, ik ben jaloers op je!
    Heel veel plezier gewenst, geniet ervan, in volle teugen.

    Groetjes Sietske, en ook van Rob En Joke ;)

  • 17 December 2009 - 14:02

    Femke:

    Kijk, dat is fijn; groepsdruk!
    Voor je begint klinkt zo´n blog altijd een beetje saai maar geloof me, uiteindelijk is het stiekem toch leuk het bij te houden!

    Geniet!

    Liefs Femke

  • 17 December 2009 - 16:24

    Jolien En Olivier:

    Ha Ties,

    Vergeet je niet zo'n charmante Russische bontmuts op te zetten voor je eerste kiekje voor het thuisfront? Je hebt er vast 1 nodig. Als ik hier zo naar buiten kijk, wil ik niet weten wat de temperatuur in Finland en Rusland is.

    Goeie reis!

    Groetjes,
    Jolien en Olivier

  • 18 December 2009 - 13:17

    Guus:

    Ey bratha!
    Je bent nu al een flink aantal uren onderweg, maar wil je ook via deze weg even een chille reis wensen.
    Je vroeg of ik je bij wilde houden wat voetbal betreft: Ajax speelt tegen juventus voor de uefa cup, en ik ga er waarschijnlijk heen!!

    w00t..

    boks ouwe, latert

  • 19 December 2009 - 09:31

    Wilma:

    Hee Ties!

    Inmiddels zal je wel in Turku aangekomen zijn... wat een origineel uitstapje om je verjaardag te vieren
    ;-) Natuurlijk zal deze globetrotter jouw blog volgen. Tot schrijfs,
    X Wilma

  • 19 December 2009 - 20:06

    Wilma:

    Je weet dat de Finse én Turkse taal geschiedenis-halve aan elkaar verwant zijn? Vandaar natuurlijk de vluchthaven TURKU!!!
    Slaap lekker! p-)

  • 20 December 2009 - 13:38

    Esther:

    Vandaag wakker geworden en eerst een uur vanuit mijn bed naar vallende sneeuw gekeken. Vervolgens om mijn eigen reisgevoel op te roepen Bob Marley op gezet en chillend mijn ontbijtje gegeten. En net door de sneeuw naar de Oba gelopen. Miste je natuurlijk wel, had graag een sneeuwbal naar je hoofd gegooid. Maar dacht ook wel echt dat ik echt wel uren of dagen door de sneeuw zou kunnen lopen.. Zo mooi! Ik hoop echt dat je het heel leuk hebt en gaat hebben!! Heel veel liefs!!

  • 21 December 2009 - 09:39

    Yvonne:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag, nou ben ik al een kwart eeuw jouw mamma, ook een jubileum!! Heb je de cd van je broer al gepromoot? Jij bent uiteindelijk degene die de export voor z'n rekening neemt.

    Geniet van alles daar en veel groeten, ook aan Aldo en proost: op je verjaardag!

  • 21 December 2009 - 11:18

    Joep:

    Hey jongen, van harte! Veilig aangekomen, i presume? Fijne verjaardag en doe Jari de groeten van me. Drink een in de badkuip gestookte illegale finse moonshine op me ;) groeten aan Aldo!

  • 21 December 2009 - 17:09

    Henk Verbeek:

    Hallo Ties,

    Vol bewondering voor wat je allemaal van plan bent. We wensen je een heel goede reis. En, voor vandaag, een hele fijne verjaardag, gefeliciteerd.

    Groetjes, Henk, Mariska, Lówi en Jolina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Ties

Verslag van mijn Finland-Rusland-Mongolië-China-Tibet-Vietnam-Laos-Thailand-Cambodja-Indonesië trip.

Actief sinds 16 Dec. 2009
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 17507

Voorgaande reizen:

18 December 2009 - 18 Juni 2010

TransMongolië and beyond

Landen bezocht: